אתיקה ומוגנות
בחנו את הכיתה שלכם
תלמיד מגן על המידע שלו ומתנהל בצורה בטוחה ומכובדת ברשת, כלפי עצמו וכלפי כל המשתמשים האחרים.
שכבות ג-ד
שכבות ה-י"ב
לא להרוס את מה שאחרים כותבים
לכתוב דעה נגדית מכובדת להודעה שכתב תלמיד
חשיבה מקדימה על מה שאני בוחר לפרסם וכיצד הוא ישפיע על סביבתי
לפנות למבוגר אם מישהו פוגע בי
לא להשתתף בחרם, לפנות לעזרת מבוגר אם אני רואה מישהו אחר שמתקיפים אותו ברשת
מה מותר לשתף ומה אסור, גניבת סיסמאות
איפה לשמור את הסיסמת הזדהות אחידה שלי?
לא למסור פרטים שלי לאדם זר
היכרות עם כללי זכויות יוצרים של תמונות, סרטונים וטקסטים
כיצד מאפסים סיסמא ויוצרים סיסמא חזקה התנתקות והתחברות מחדש לאתרים
כיצד לדעת באיזה אתר להשאיר פרטים אישיים וכיצד לזהות משהו לא מהמימן
המידע נשאר ברשת (שליחת תמונות ברשתות החברתיות)
אימות דו שלבי
היסטוריית חיפוש, אינקוגניטו וקבצי קוקיס
בחנו את הכיתה שלכם
אתיקה ומוגנות
תלמיד מגן על המידע שלו ומתנהל בצורה בטוחה ומכובדת ברשת, כלפי עצמו וכלפי כל המשתמשים האחרים.
לא להרוס את מה שאחרים כותבים
לפנות למבוגר אם מישהו פוגע בי
איפה לשמור את הסיסמת הזדהות אחידה שלי?
שכבות ג-ד
לכתוב דעה נגדית מכובדת להודעה שכתב תלמיד
לא להשתתף בחרם, לפנות לעזרת מבוגר אם אני רואה מישהו אחר שמתקיפים אותו ברשת
לא למסור פרטים שלי לאדם זר
כיצד מאפסים סיסמא ויוצרים סיסמא חזקה התנתקות והתחברות מחדש לאתרים
המידע נשאר ברשת (שליחת תמונות ברשתות החברתיות)
שכבות ה-ו
חשיבה מקדימה על מה שאני בוחר לפרסם וכיצד הוא ישפיע על סביבתי
מה מותר לשתף ומה אסור, גניבת סיסמאות
היכרות עם כללי זכויות יוצרים של תמונות, סרטונים וטקסטים
כיצד לדעת באיזה אתר להשאיר פרטים אישיים וכיצד לזהות משהו לא מהמימן
אימות דו שלבי
היסטוריית חיפוש, אינקוגניטו וקבצי קוקיס