דיון בכתב

התלמידים נפגשים לדיון קבוצתי כתוב סביב מטרה ממוקדת או שאלה.

מה עושים המורים

  •  בונה קיר שיתופי או משתמש באזור השיתופי של הכיתה הוירטואלית 
  • ממקד את מטרת הדיון של הקבוצה או שואל שאלה לדיון 
  • קובע מראש את טווח הזמן שבו התלמידים יכולים להכנס לדיון ולענות או להגיב על דברי חבריהם

הוראות לתלמידים

  • נכנס לקיר השיתופי/ אזור השיתופי בכיתה הוירטואלית  בזמנים שהמורה קבע
  • מביע את עמדתו ומעלה רעיונות ומגיב לדברי אחרים וממשיך את הרעיונות שהעלו ומרחיב אותם (בגישת כן וגם …..)
 למה? 

מאפשר לקיים דיון שיתופי שבו כל תלמיד לוקח חלק כותב את מחשבותיו ומגיב על מחשבות של תלמידים אחרים.

https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/21390

מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: # דיון | גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה