דיון בכתב
התלמידים נפגשים לדיון קבוצתי כתוב סביב מטרה ממוקדת או שאלה.
מה עושים המורים
- בונה קיר שיתופי או משתמש באזור השיתופי של הכיתה הוירטואלית
- ממקד את מטרת הדיון של הקבוצה או שואל שאלה לדיון
- קובע מראש את טווח הזמן שבו התלמידים יכולים להכנס לדיון ולענות או להגיב על דברי חבריהם
הוראות לתלמידים
- נכנס לקיר השיתופי/ אזור השיתופי בכיתה הוירטואלית בזמנים שהמורה קבע
- מביע את עמדתו ומעלה רעיונות ומגיב לדברי אחרים וממשיך את הרעיונות שהעלו ומרחיב אותם (בגישת כן וגם …..)
 למה? 
מאפשר לקיים דיון שיתופי שבו כל תלמיד לוקח חלק כותב את מחשבותיו ומגיב על מחשבות של תלמידים אחרים.
https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/21390
אופן הלמידה: קבוצה
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
 כלים לביצוע