איתור טעויות דורש הבנה מעמיקה ומדויקת של הידע
אך "חוסך" את הצורך לבטא בפירוט את הידע.
מעבר לכך, ב"משחק התפקידים" הרגיל של הלמידה,
התלמיד כותב תשובות והמורה בודק לו את הטעויות.
שינוי התפקידים נותן זווית מבט חדשה ומרעננת של התהליך הלימודי.
https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/25239
מפת אתר | תקנון | הצהרת נגישות | צור קשר
© 2022 כל הזכויות שמורות
האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע"י זכויות יוצרים. כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר לרבות המידע והתכנים הכלולים בו, וכל מידע אחר הקשור לאתר, הנם בבעלות בלעדית של עיריית ירושלים (להלן: "העירייה") או של צדדים שלישיים מטעמו