משחק אישי
ממשחקים את תהליך התרגול/ סיכום
מה עושים המורים
- מכין משחק בו יש הרבה שאלות תרגול עם כמה תשובות אפשריות לכל שאלה.
סוגי משחקים :
יש כמה תבניות משחק שניתן לבחור : 1. אמת/ שקר, 2. התאמת תשובה לשאלה, 3. שאלות רב בררתיות . - עוקב אחרי התקדמות התלמידים ומזהה נושאים בהם התלמידים מתקשים
הוראות לתלמידים?
- מתרגל בעזרת משחק
- מקבל משוב מיידי אם צדק או טעה בכל שאלה וכמה זמן לקח לו לסיים את המשחק.
- חוזר על המשחק כמה פעמים , עד שמצליח לענות על הכל נכון ולקבוע "שיא אישי" של מהירות סיום המשחק.
 למה? 
- תרגול אישי עם משוב מיידי הוא הזדמנות של התלמיד לתרגל בצורה משחקית, עם משוב מדויק מה הוא יודע.
- מכיוון שהתרגול נעשה בצורה של משחק, לתלמיד יש מוטיבציה להמשיך ולתרגל עד להצלחה.
https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/26579
מטרת השיעור: תרגול
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
 כלים לביצוע