משחק הזיכרון

ממשחקים את תהליך התרגול

מה עושים המורים

  1. מכין משחק זיכרון בו לכל מילה או מושג מוצמדת תמונה מתאימה.

הוראות לתלמידים?

  1. מתרגל בעזרת משחק
  2. מקבל משוב מיידי אם צדק או טעה. משחק עד שמצליח להתאים את כל הזוגות.
 למה? 

תרגול חווייתי שבו התלמיד מנסה המון פעמים עד שמצליל. זה תרגול שמתאים גם לתלמידים צעירים מאוד ומאפשר להטמיע את החומר בצורה משמעותית כיוון שיש חיבור בין מילה לתמונה.

https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/26617

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | קבוצה | תחנות
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה