דיון בסרטון
צפיה פעילה בסרטון המציג חלק מהנושא החדש והבעת עמדה בעקבותיו.
מה עושים המורים
- מוצאים סרטון המתאים לחומר
- מציגים כמה שאלות לדיון לפני הקרנת הסרטון
- מאפשרים לתלמידים לענות עליהם בלוח שיתופי או מבקשים מהתלמידים לכתוב שאלות בעקבות הצפיה בסרטון.
- מתייחסים לתשובות/ שאלות שתלמידים כתבו במליאה
הוראות לתלמידים:
- חפשו במהלך הצפיה את התשובות למה שנשאלו
- חשבו על שאלות נוספות להמשך חקירה
- צפו בלוח השיתופי וקראו מה חושבים חבריכם לכיתה.
 למה? 
- סרטון זה דבר שתמיד מאפשר לתלמידים להתחבר בקלות לחומר הנלמד.
- השאלות שהמורה נותן או שהתלמידים שואלים הם הבסיס לדיון ולכן צריכות לגעת בנקודות עקרוניות, ולא בשאלות ידע בסיסי, על מנת שיתפתח דיון מעמיק בעקבות הצפיה בסרטון.
https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/26965
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
 כלים לביצוע