דיון בסרטון

צפיה פעילה בסרטון המציג חלק מהנושא החדש והבעת עמדה בעקבותיו.

מה עושים המורים

  • מוצאים סרטון המתאים לחומר
  • מציגים כמה שאלות לדיון לפני הקרנת הסרטון
  • מאפשרים לתלמידים לענות עליהם בלוח שיתופי או מבקשים מהתלמידים לכתוב שאלות בעקבות הצפיה בסרטון.
  • מתייחסים לתשובות/ שאלות שתלמידים כתבו במליאה

הוראות לתלמידים:

  • חפשו במהלך הצפיה את התשובות למה שנשאלו
  • חשבו על שאלות נוספות להמשך חקירה
  • צפו בלוח השיתופי וקראו מה חושבים חבריכם לכיתה.
 למה? 
  • סרטון זה דבר שתמיד מאפשר לתלמידים להתחבר בקלות לחומר הנלמד.
  • השאלות שהמורה נותן או שהתלמידים שואלים הם הבסיס לדיון ולכן צריכות לגעת בנקודות עקרוניות, ולא בשאלות ידע בסיסי, על מנת שיתפתח דיון מעמיק בעקבות הצפיה בסרטון.

https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/26965

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה