סרטון סיכום

תלמיד בוחר חלק מתוך הידע שצבר בנושא ומכין עליו סרטון אנימציה קצר

מה עושים המורים

  • מאפיין כל דמות או מקום בחומר הנלמד על מנת שיהיה קל לייצג אותם באנימציה
  • מדגיש את השתשלות הדברים כדי שיהיה ברור כיצד להפוך את החומר לסרטון
  • מחלק בין התלמידים את החומר, כך שכל תלמיד יוצר סרטון של כמה דק' על המקטע שקיבל.

הוראות לתלמידים?

  • כותב תסריט מסודר.
  • בוחר באתר את הדמויות המתאימות ויוצר סרטון קצר.
 למה? 
  • סיכום של כל החומר בסרטונים מאפשר לתלמידים לצפות בסרטונים ולהינות מסיכום שונה, מעניין ומותאם לגיל.
  • תלמיד שיוצר סרטון, מסתכל על הסיפור מכמה נקודות מבט ומתעמק בעלילה על מנת לייצג אותה בצורה מדויקת.

https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/26979

מטרת השיעור: יצירה | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה | יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי