מסלול סיכום
תלמיד יוצר תמונת רקע עם קישורים הקשורים לחומר הנלמד ומייצר מסלול המסכם את מה שלמד.
מה עושים המורים
- מלמד מהי מילות מפתח וכיצד מחפשים תמונת נושא
- מסביר כיצד ניתן למצוא אתרי מידע מהימנים שאינם פרסומיים או בוחר מראש כמה אתרים ספציפיים שאר בהם התלמידים מחפשים את המידע הרלוונטי.
הוראות לתלמידים?
- מוצא תמונה המסבירה את הנושא שהוא למד
- מוצא שירים, סרטונים, הגדרה אנציקלופדית, תמונות שכל אחד מהם מסביר חלק אחד מתוך הסיכום הכולל.
- מייצר מסלול של קישורים על גבי התמונה. זו יכולה להיות הצגה בפני הכיתה או הגשה למורה או תלמידים מלמדים תלמידים.
 למה? 
המשימה הזו שמה דגש על הלינאריות של המידע- איזה חלק בידע מגיע לפני החלק הבא. התלמיד צריך לסדר את הידע בצורה נכונה.
ייצוג של ידע בדרכים מגוונות דורש מהתלמידים לעשות תרגום של מה שהם למדו לכמה אופנים שונים ומעמיק את ההבנה של החומר.
https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/26982