שיעור הכנה

נקיים שיעור בכיתה ונצמצם כמה שיותר את ההפתעות לפני היציאה החוצה.

מה עושים המורים

  • שיח עם התלמידים על מה שעומד להיות ביציאה מחוץ לכיתה, בהתאם לארבעה מרכיבים: רגשי, שכלי, חברתי ופיזי. ראו מצגת מצורפת.
  • חלוקה לקבוצות לעבודה על פי הצורך .

הוראות לתלמידים

  • פעילים בשיח , מעלים רצונות, ציפיות , חששות ובעיות שעלולות לצוץ.
  • שותפים בחלוקה לקבוצות, מתחברים כקבוצה ובוחרים שם לקבוצה.
 למה? 
  • מרחב הלמידה הוא זר וחדש לתלמידים מהרבה בחינות. נכין את התלמידים לסיור ונצמצם כמה שיותר את חווית הזרות למרחב.
  • נדבר עם הכיתה על היציאה לתיאום ציפיות .

https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/27063

מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: הכנה וארגון | גוף שיעור
מיקום השיעור: חוץ כתתי
אופן הלמידה: קבוצה | מליאה
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה