יוצרים בשת"פ

 עובדים בסביבה שיתופית א-סינכרונית אונליין , מקבלים משימה שיתופית עם תוצר מוגדר (חקירת נושא, הבעת עמדה, זיהוי נקודות מבט שונות, השוואה וכדומה) 

התלמידים מחלקים בינהם את המשימות, כל תלמיד מבצע משימה ונותן משוב ומשפר משימה של חבר אחר לקבוצה.

מה עושים המורים

  • מעלים את המשימה שמחולקת לתת משימות  
  • מגדירים את הכלי השיתופי בו תוצג המשימה ( דוקס, סלייד , קיר שיתופי)
  • מגדירים לוח זמנים 
  • במידת הצורך, עונים על שאלות שמתעוררות במהלך ביצוע המשימה

הוראות לתלמידים 

התחלקו לקבוצות

  • בחרו משימה אחת מהתת משימות שקיבלתם 
  • תנו משוב מקדם לתת משימות שהכינו  חברי הקבוצה 
 למה? 
  • משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות. 
  • עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר.

https://kosher-teacher.jlm.org.il/popups/35114

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מיקום השיעור: בכיתה | מרחוק
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה